7 månader

Idag har jag och Mattias 7 månaders dag, det blir inge större evenemang förutom extra mys! I <3 you
Skolan var som vanlig idag, inga roliga händelser idag heller. Fast Frida gav mig ett gott skratt när vi skulle prata¨på engelska nationella. HAHA! du är allt bra du bääästo!
Efter skolan blev det att träna lite, sprang på löpbandet och sedan blev det styrka, ( nöjd, klappar mig själv på axeln)
Nu ska jag alldeles strax gå hem till Mattias och träffa honom. Så ha en bra dag. Tjing.

.


.

Idag har jag och Mattias 7 månaders dag, det blir inge större evenemang förutom extra mys! I <3 you
Skolan var som vanlig idag, inga roliga händelser idag heller. Fast Frida gav mig ett gott skratt när vi skulle prata¨på engelska nationella. HAHA! du är allt bra du bääästo!
Efter skolan blev det att träna lite, sprang på löpbandet och sedan blev det styrka, ( nöjd, klappar mig själv på axeln)
Nu ska jag alldeles strax gå hem till Mattias och träffa honom. Så ha en bra dag. Tjing.

.


.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Mamsen:

Men hallo det har jag helt missat!! GRATTIS till er båda. Jag hoppas det blir MÅNGA fler månader som så småningom övergår i år.

Jag giller ER BÅDA JÄTTE MYCKE!!!

Vi ses imorgon.

Kram mam

2009-05-14 | 20:17:13
Josefin:

grattis i efterskott ;D

2009-05-17 | 22:32:46
Bloggadress: http://onecolor.blogg.se/
Lisa:

tack så jätte mycket :)

2009-05-17 | 22:36:09
Bloggadress: http://lisalindquist.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback