Aj aj aj

Vad har hant? har så fruktansvärt ont i mitt huvud, det dunkar hela tiden och det är det sista jag vill att bli sjuk nu inför allt kul...Idag har jag skrivit sönder mitt samhällsarbete, och engelska arbete skönt att vara klar i god tid kan man säga.
När mamma hämtade mig i skolan så körde vi och hämta Matte som var hemma för att sedan åka till ny öppnade coop, ja du vad kan man mer säga än att jag inte visste att så mycket folk ens existera i Nynäs :O men men det tog 50 min i kö:n men efter ett tag kom vi iallafall ut. Vi åkte hem till mig och satt och snacka massa kul, sedan kolla vi på film. Vi körde hem han nyss eftersom det spöregna ute och det tar faktiskt 7 hela minuter hem till honom, men han är värd det, världens bästa kille.
Nu har jag precis läst upp mitt samhällsarbete till mamma och hoppat ner i sängen, jätte skönt. Längtar till en ännu efterlängtat sömn åååh vad jag älskar att soooova, (gäspar stort) och hoppas att allt blir bättre imorgon med mitt huvud, inte kul alls!, . "gäsp gäsp"
ha det bäst

Lisa
Vad har hant? har så fruktansvärt ont i mitt huvud, det dunkar hela tiden och det är det sista jag vill att bli sjuk nu inför allt kul...Idag har jag skrivit sönder mitt samhällsarbete, och engelska arbete skönt att vara klar i god tid kan man säga.
När mamma hämtade mig i skolan så körde vi och hämta Matte som var hemma för att sedan åka till ny öppnade coop, ja du vad kan man mer säga än att jag inte visste att så mycket folk ens existera i Nynäs :O men men det tog 50 min i kö:n men efter ett tag kom vi iallafall ut. Vi åkte hem till mig och satt och snacka massa kul, sedan kolla vi på film. Vi körde hem han nyss eftersom det spöregna ute och det tar faktiskt 7 hela minuter hem till honom, men han är värd det, världens bästa kille.
Nu har jag precis läst upp mitt samhällsarbete till mamma och hoppat ner i sängen, jätte skönt. Längtar till en ännu efterlängtat sömn åååh vad jag älskar att soooova, (gäspar stort) och hoppas att allt blir bättre imorgon med mitt huvud, inte kul alls!, . "gäsp gäsp"
ha det bäst

Lisa
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Mojsan:

Har du haft mycket i skolan så kan det ju vara därför du mår som du gör nu. När allt lugnar ner sig och man äntligen slappnar av så kan man bli sjuk :). Du mår nog bättre snart!! <3

2009-05-28 | 22:06:09
Bloggadress: http://mojsan.wordpress.com


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback