äntligen klar!!!

Nu har jag äntligen lämnat in mitt historia arbete. Har lagt ner mycket tid och kärlek till detta arbete, så hoppas på det bästa! Fick även tillbaka Naturkunskaps B provet och där fick jag vg + (ganska nöjd faktiskt)
Nu ska jag snart gå till bussen och möta Erika för att sedan åka till centrum och gå på jobb interljuv, (wish me luck)
Sedan blir det att åka till stan med min sessa, ska bli mycsigt. För det sista så är det ju äntligen helg, WOOOOOHO!!!
Nu har jag äntligen lämnat in mitt historia arbete. Har lagt ner mycket tid och kärlek till detta arbete, så hoppas på det bästa! Fick även tillbaka Naturkunskaps B provet och där fick jag vg + (ganska nöjd faktiskt)
Nu ska jag snart gå till bussen och möta Erika för att sedan åka till centrum och gå på jobb interljuv, (wish me luck)
Sedan blir det att åka till stan med min sessa, ska bli mycsigt. För det sista så är det ju äntligen helg, WOOOOOHO!!!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback