bärbar dator.

Nu har jag fått en bärbar dator, så nu för tillfället sitter jag i köket och tittar på tv medans mamma och pappa fixar maten. Idag har jag gymmat och efter det så träffade jag Mattias ett tag, eftersom vi inte sågs sen den sista lektionen.
Jag tänkte snart dricka en till proteindryck och sedan ta ett dopp i poolen för att sedan lägga mig ren och i tid inför matte nationella imorgon, det blir lätt men endå..Nu ska jag iallafall knata iväg och mysa med hundarna ett tagm tjingtjong!

.
Nu har jag fått en bärbar dator, så nu för tillfället sitter jag i köket och tittar på tv medans mamma och pappa fixar maten. Idag har jag gymmat och efter det så träffade jag Mattias ett tag, eftersom vi inte sågs sen den sista lektionen.
Jag tänkte snart dricka en till proteindryck och sedan ta ett dopp i poolen för att sedan lägga mig ren och i tid inför matte nationella imorgon, det blir lätt men endå..Nu ska jag iallafall knata iväg och mysa med hundarna ett tagm tjingtjong!

.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback