förlåt...

...för den dåliga uppdateringen,men har verkligen inte haft orken för att blogga!
Gårdagen var jätte mysig, träffade mina favoriter (Matte, Erika och 'Philip)
Innan Erika och Philip kom hem till mig, så spelade jag och Matte tennis och lite så...Sedan spelade vi kort och kolla på "bruce den allsmäktige"..
Idag har jag varit på kusins dop, Vilgot skulle döpas hur underbar som helst är han. Dopet var iallafall hur fint som helst! Sedan åkte vi och shoppa massa fint! I like it!

Pers Karl Vilgot Andersson.


Nu är jag för tillfället hos Mattias, men vi ska snart hem till mig för att kolla robinson finalen och bada jacuzzi..Mysigt mysigt..

...för den dåliga uppdateringen,men har verkligen inte haft orken för att blogga!
Gårdagen var jätte mysig, träffade mina favoriter (Matte, Erika och 'Philip)
Innan Erika och Philip kom hem till mig, så spelade jag och Matte tennis och lite så...Sedan spelade vi kort och kolla på "bruce den allsmäktige"..
Idag har jag varit på kusins dop, Vilgot skulle döpas hur underbar som helst är han. Dopet var iallafall hur fint som helst! Sedan åkte vi och shoppa massa fint! I like it!

Pers Karl Vilgot Andersson.


Nu är jag för tillfället hos Mattias, men vi ska snart hem till mig för att kolla robinson finalen och bada jacuzzi..Mysigt mysigt..

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback