God morgon

Ännu en ondag, sista dagen nu i veckan, skönt skönt. Vaknade upp själv imorse eftersom Mattias har hockey idag. Så har precis ätit frukost och nu plattar jag mitt "fantastiska" hår...hmmf. Ska snart till bussen som går om 30 min för att ta mig till skolan.
Idag ska jag på jobb interljuv vid tre, och sedan blir det stan med Erika wohooo -.-

Ännu en ondag, sista dagen nu i veckan, skönt skönt. Vaknade upp själv imorse eftersom Mattias har hockey idag. Så har precis ätit frukost och nu plattar jag mitt "fantastiska" hår...hmmf. Ska snart till bussen som går om 30 min för att ta mig till skolan.
Idag ska jag på jobb interljuv vid tre, och sedan blir det stan med Erika wohooo -.-

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback