Grattis Grattis Baby

Har fortfarande inte fixat med designen, får börja imorgon, för såhär kan den inte se ut :O
Idag är det iallafall min bästis födelsedag, Grattis Nicole plutt på din 16 årsdag! Hoppas du får en toppen dag.
Har precis övningskört i lilla bmw:n, haha det gick suveränt måste jag säga! Nu ska jag hem till Mattias för jag blev bjuden på middag, sedan ska jag, Mattias, Erika och Philip hem till mig och kolla eurovisionsongkontest., hoppas Sphie hänkar också. Nu är jag lite sen, så vi hörs!
Måste bara säga, Jag <3 låtarna


.
Har fortfarande inte fixat med designen, får börja imorgon, för såhär kan den inte se ut :O
Idag är det iallafall min bästis födelsedag, Grattis Nicole plutt på din 16 årsdag! Hoppas du får en toppen dag.
Har precis övningskört i lilla bmw:n, haha det gick suveränt måste jag säga! Nu ska jag hem till Mattias för jag blev bjuden på middag, sedan ska jag, Mattias, Erika och Philip hem till mig och kolla eurovisionsongkontest., hoppas Sphie hänkar också. Nu är jag lite sen, så vi hörs!
Måste bara säga, Jag <3 låtarna


.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anna:

gud vilka bra låtar

2009-05-16 | 17:28:53
Anonym:

Kan du skicka dessa låtar? :)

2009-05-16 | 17:29:12
Julia:

Skit snygg header

2009-05-17 | 16:43:33
Bloggadress: http://jsomijulia.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback