home sweet home

Nu har äntligen pappa kommit hem, nu är det bara Johan som vi väntar på som kommer när som helst! Sen får gärna mamma komma hem också för då är vi nästan fullt hus igen (Andreas saknas dock)
Nu ska jag och pappa snart upp och handla lite mat inför kvällen. Middagen ikväll blir falukorv med potatismos (ingen rikitgt lördags mat, men det är gott ändå) Eftersom vädret inte höll så bra så har vi bestämt att ha poker kväll och lite så hos mig, trevlans!
Nu har äntligen pappa kommit hem, nu är det bara Johan som vi väntar på som kommer när som helst! Sen får gärna mamma komma hem också för då är vi nästan fullt hus igen (Andreas saknas dock)
Nu ska jag och pappa snart upp och handla lite mat inför kvällen. Middagen ikväll blir falukorv med potatismos (ingen rikitgt lördags mat, men det är gott ändå) Eftersom vädret inte höll så bra så har vi bestämt att ha poker kväll och lite så hos mig, trevlans!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback