Home

Kom hem från Mattias för ett tag sedan, tog ett beslut att inte killarna, och tur det eftersom det spöregnar nu..
Jag har precis kokat en kopp chailatte och sitter i mittrum och kollar ut mot hamnen och bara längtar efter mamma.
Men inatt kommer hon hem, äntligen! Då blir allt som vanligt en som kör, lagar mat, tvättar och ger familjen ett gott skratt. Du är efterlängtad mammsen. Jag satt även och tänkte på att om en vecka kommer hela släkten och börjar taggatill min brors student, det ska bli så kul att se min egna "lilla" bror springa ut med ett stort leende på läpparna och dom bra betygen i handen. I´m proud of you geek!

(hahaha, denna bild gjorde min dag. Jag <3 broshan!!)


Kom hem från Mattias för ett tag sedan, tog ett beslut att inte killarna, och tur det eftersom det spöregnar nu..
Jag har precis kokat en kopp chailatte och sitter i mittrum och kollar ut mot hamnen och bara längtar efter mamma.
Men inatt kommer hon hem, äntligen! Då blir allt som vanligt en som kör, lagar mat, tvättar och ger familjen ett gott skratt. Du är efterlängtad mammsen. Jag satt även och tänkte på att om en vecka kommer hela släkten och börjar taggatill min brors student, det ska bli så kul att se min egna "lilla" bror springa ut med ett stort leende på läpparna och dom bra betygen i handen. I´m proud of you geek!

(hahaha, denna bild gjorde min dag. Jag <3 broshan!!)


Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

haha söta!

2009-05-27 | 09:34:45
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/
louise:

underbart :)

2009-05-28 | 11:05:36
moa:

hahahahahahahha.

snart ses vi! :D

2009-05-28 | 14:37:09
Bloggadress: http://moaballer.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback