Jobbig dag..

Har inte hunnit blogga så mycket idag, har haft så himla mycket ivägen..Kan ju inte påstå att den här dagen har varit speciellt lyckad, men huvudsaken är att den är bra nu, så det klappar vi för!
Jag har träffat Erika hela dagen idag och sedan klämde jag in Mattias en snabbis, för att sedan möta upp Erika igen, hon övningskörde en timme ungefär, gick grymt bra!
Nu är jag hemma igen. Ska lägga mig snart är helt slut efter dagens aktiviteter...
En härlig bild på mig och Tessan får avsluta min kväll..du får mig alltid på bra humör.
Har inte hunnit blogga så mycket idag, har haft så himla mycket ivägen..Kan ju inte påstå att den här dagen har varit speciellt lyckad, men huvudsaken är att den är bra nu, så det klappar vi för!
Jag har träffat Erika hela dagen idag och sedan klämde jag in Mattias en snabbis, för att sedan möta upp Erika igen, hon övningskörde en timme ungefär, gick grymt bra!
Nu är jag hemma igen. Ska lägga mig snart är helt slut efter dagens aktiviteter...
En härlig bild på mig och Tessan får avsluta min kväll..du får mig alltid på bra humör.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
tessan:

aw sötnos då! Du är så underbar! <3

2009-05-28 | 09:42:40
Bloggadress: http://tessanostrom.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback