Lägg dags


Sova sova och sova är vad jag har farmför mig! Hunden ligger redan redo för natten och det ser så skönt ut så jag ska fatta mig kort, så hör jag av mig mer i morgon! Har träffat Erika idag och sedan blev det ett samtal med moster som jag saknar något enormt! Imorgon har vi nationella i Engelska A, det är jag inte orolig över men tanken på att ha prov gör en illa mående, men imorgon är det över som tur var. 2 av 4 delar i nationella är avklarat, finally!
Godnatt!


Sova sova och sova är vad jag har farmför mig! Hunden ligger redan redo för natten och det ser så skönt ut så jag ska fatta mig kort, så hör jag av mig mer i morgon! Har träffat Erika idag och sedan blev det ett samtal med moster som jag saknar något enormt! Imorgon har vi nationella i Engelska A, det är jag inte orolig över men tanken på att ha prov gör en illa mående, men imorgon är det över som tur var. 2 av 4 delar i nationella är avklarat, finally!
Godnatt!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback