Lördag

Grönan var en hit, men man började känna lite i slutet att det var nog dags att åka hem. Första gången jag blir åksjuk! haha! Vi har verkligen jätte kul! När vi kom hem vid 1, så mötte Mattias mig så åkte vi hem till mig och sov, nu har vi någon slags kuddkrig som han har startat helt själv, coooolt (niiiii)
Vi ska snart äta frukost och sedan kommer pappa och hundarna hem idag från sjön, mamma kommer hem från Kretaonsdag jag längtar så mycket!
Idag blir det kanske någon slags picknick med Erika, Matte, Philip beror helt och hållet på vädret. tjingeling!
Grönan var en hit, men man började känna lite i slutet att det var nog dags att åka hem. Första gången jag blir åksjuk! haha! Vi har verkligen jätte kul! När vi kom hem vid 1, så mötte Mattias mig så åkte vi hem till mig och sov, nu har vi någon slags kuddkrig som han har startat helt själv, coooolt (niiiii)
Vi ska snart äta frukost och sedan kommer pappa och hundarna hem idag från sjön, mamma kommer hem från Kretaonsdag jag längtar så mycket!
Idag blir det kanske någon slags picknick med Erika, Matte, Philip beror helt och hållet på vädret. tjingeling!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
sannie:

ha en fin dag! :)

2009-05-23 | 13:53:40
Bloggadress: http://sannieschutt.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback