Lördag



Gårdagen blev jätte lyckad, skit mysigt hade vi. Vi kom hit och kollade på humor galan med, mamma och pappa. Sen somnade vi runt halv 12.  Nu äter vi lite frukost men jag och Matte ska snart sätta på träningskläder eftersom det blir tennis med, pappa, uffe, johan och lucas. Ska bli skit kul. Och ikväll är det jag och Mattias som står för maten, eftersom hela familjen Axelsson och Lindstén kommer hit! wish us luck!



Gårdagen blev jätte lyckad, skit mysigt hade vi. Vi kom hit och kollade på humor galan med, mamma och pappa. Sen somnade vi runt halv 12.  Nu äter vi lite frukost men jag och Matte ska snart sätta på träningskläder eftersom det blir tennis med, pappa, uffe, johan och lucas. Ska bli skit kul. Och ikväll är det jag och Mattias som står för maten, eftersom hela familjen Axelsson och Lindstén kommer hit! wish us luck!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback