Måndag

Dagen har gått snabbt som tusan, har bara varit att kolla film hela dagen. men sista lektionen som var natur blev det plugg...(ovanligt)
När jag kom hem la jag mig i solen och njöt som bara den, fick även sällskap av Johan..vet inte om jag var nöjd med det, fick varken någon ro eller lugn. Men äsch..
Efter ett tag med bollkastning och krig så kom Erika förbi, trevligt.
Nu ska jag möta upp Mattias för att träffa honom. Yippi... Love you babe.

Lisa
Dagen har gått snabbt som tusan, har bara varit att kolla film hela dagen. men sista lektionen som var natur blev det plugg...(ovanligt)
När jag kom hem la jag mig i solen och njöt som bara den, fick även sällskap av Johan..vet inte om jag var nöjd med det, fick varken någon ro eller lugn. Men äsch..
Efter ett tag med bollkastning och krig så kom Erika förbi, trevligt.
Nu ska jag möta upp Mattias för att träffa honom. Yippi... Love you babe.

Lisa
Follow on Bloglovin
Kommentarer
emma:

hoppas du har en fin kväll (:

2009-05-25 | 19:54:44
Bloggadress: http://metrobloggen.se/Obscene


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback