Måndag

Nu är man ätnligen påväg ut för att möta upp Mattias, var ju 2 timmar sen jag såg honom sist, så det här håller inte :)
Men först ska jag ta en bild på min moppe som inte har använts på flera månader, som nu ska säljas. Woho! för om några månader är det körkort som gäller. Det har absolut inte hänt något speciellt förutom att jag har fått träffa Frida som jag inte har gjort sen i torsdags/fredags, så det var som det alltid är, helt underbart!
Nu är man ätnligen påväg ut för att möta upp Mattias, var ju 2 timmar sen jag såg honom sist, så det här håller inte :)
Men först ska jag ta en bild på min moppe som inte har använts på flera månader, som nu ska säljas. Woho! för om några månader är det körkort som gäller. Det har absolut inte hänt något speciellt förutom att jag har fått träffa Frida som jag inte har gjort sen i torsdags/fredags, så det var som det alltid är, helt underbart!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
ebba:

Frågestund i min blogg ikväll 5/5 start klockan 18.00

http://ebbadeli.blogg.se

2009-05-05 | 15:51:41
Bloggadress: http://ebbadelin.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback