MVG

Fick tillbaka ännu en inlämning som resulterade MVG, är både nöjd och stolt över mig själv. Nu skriver jag om kalla krigets orsaker och konsekvener, börja komma en bra bit nu. Är dock bara 9 dagar kvar innan arbetet ska vara inlämnat. Men jag blir klar om några dagar.
Idag ska jag på jobb interljuv vid halv fyra. Sedan blir det att plugga tyska eftersom vi har kursprov i det imorgon.
Fick dock sommarjobb från kommunen idag. haha vet inte om jag ska skratta eller gråta. Fick jobb på ett gruppboende (ålderdomshem) på trehörningen. aja. Får se hur det slutar.
Vi hörs.. ha det bäst!

(en liten bild på mig och min bebis)
yeah

Fick tillbaka ännu en inlämning som resulterade MVG, är både nöjd och stolt över mig själv. Nu skriver jag om kalla krigets orsaker och konsekvener, börja komma en bra bit nu. Är dock bara 9 dagar kvar innan arbetet ska vara inlämnat. Men jag blir klar om några dagar.
Idag ska jag på jobb interljuv vid halv fyra. Sedan blir det att plugga tyska eftersom vi har kursprov i det imorgon.
Fick dock sommarjobb från kommunen idag. haha vet inte om jag ska skratta eller gråta. Fick jobb på ett gruppboende (ålderdomshem) på trehörningen. aja. Får se hur det slutar.
Vi hörs.. ha det bäst!

(en liten bild på mig och min bebis)
yeah

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Mamma:

BRA JOBBAT LISA!!!!

Jag är jätte stolt över dig och dina prestationer i skolan. Du har SÅÅÅ mycke att ge.

Håll ut resten av terminen och ha ett UNDERBART LIV med din goa Matte.

Kram Mam

2009-05-11 | 19:34:17


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback