S som i söndag och seg

Gick upp själv vid 10 i morse för att ta hundarna på en lång promenad, lyckades inte få upp hMattias eftersom det spöregna ute och tidigt var det också. Nu har jag duschat och tagit på mig kläder, vi ska snart köra till haninge och handla lite nytt! Sedan blir det att kolla på Ericas nyuppsatta dansuppvisning med mamma! Får även klämma in lite plugg enare i eftermmiddag!
så ser min dag ut idag! Mysigt värre.

Gick upp själv vid 10 i morse för att ta hundarna på en lång promenad, lyckades inte få upp hMattias eftersom det spöregna ute och tidigt var det också. Nu har jag duschat och tagit på mig kläder, vi ska snart köra till haninge och handla lite nytt! Sedan blir det att kolla på Ericas nyuppsatta dansuppvisning med mamma! Får även klämma in lite plugg enare i eftermmiddag!
så ser min dag ut idag! Mysigt värre.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

du är jätte söt

2009-05-10 | 17:43:25


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback