sunshine.

Gud vilken härlig dag, morsdag, sol, bad och massa pussar på mattias. Det kan inte bli bättre just nu. Jo iofs brännan kan lägga sig lite, för just nu kan jag inte lägga mig ner..:( Men jag ska ge det ett försök till...
Mamma fick en jätte stor blomma och en härlig coktail bok från mig och Johan och hon blev super duper glad!
Nu i kväll kom Andreas hem hit och träffade oss..va någon vecka sedan jag träffa broshan sist så jag shiiiit glad!
Som jag skrev lite högre upp, jag Erika och Matte gick och bada men det var bara jag & Erika som bada, det var jätte skönt!!
Imorgon ska vi åka wakeboard om planerna blir som det har sagt. Sleep good gummisnodd, hejdå

Gud vilken härlig dag, morsdag, sol, bad och massa pussar på mattias. Det kan inte bli bättre just nu. Jo iofs brännan kan lägga sig lite, för just nu kan jag inte lägga mig ner..:( Men jag ska ge det ett försök till...
Mamma fick en jätte stor blomma och en härlig coktail bok från mig och Johan och hon blev super duper glad!
Nu i kväll kom Andreas hem hit och träffade oss..va någon vecka sedan jag träffa broshan sist så jag shiiiit glad!
Som jag skrev lite högre upp, jag Erika och Matte gick och bada men det var bara jag & Erika som bada, det var jätte skönt!!
Imorgon ska vi åka wakeboard om planerna blir som det har sagt. Sleep good gummisnodd, hejdå

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Adam:

simma luuugnt!

2009-06-01 | 18:14:29


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback