I´m bad..

your bad, everybodys bad...nej men det jag mena var att jag inte bloggat på ett tag, menmen sånt ät livet!
men livet rullar på som aldrig förr, massa skola, massa mys med pojken min.

Idag, blir det sola, se till att Mattias får klippa sig till sist blir det hockey tittande (NHC - Värmdö)
Det som har hänt på sista tiden är att Sofia har flyttat till Skottland, och det har varit jätte jobbigt och låta henne åka,men det kommer bli så oerhört kul att höra vad hon har upplevt och det är trotsallt bara 2 månader. Men samtidgt så kommer hennes fantastiska tvilling hem om mindre än 1 månad och då blir det Idre med Mikaela, Erika + massa andra! Ska bli så himla skojj!

nu måste jag jobba, vi höres lite senare! Puss!
your bad, everybodys bad...nej men det jag mena var att jag inte bloggat på ett tag, menmen sånt ät livet!
men livet rullar på som aldrig förr, massa skola, massa mys med pojken min.

Idag, blir det sola, se till att Mattias får klippa sig till sist blir det hockey tittande (NHC - Värmdö)
Det som har hänt på sista tiden är att Sofia har flyttat till Skottland, och det har varit jätte jobbigt och låta henne åka,men det kommer bli så oerhört kul att höra vad hon har upplevt och det är trotsallt bara 2 månader. Men samtidgt så kommer hennes fantastiska tvilling hem om mindre än 1 månad och då blir det Idre med Mikaela, Erika + massa andra! Ska bli så himla skojj!

nu måste jag jobba, vi höres lite senare! Puss!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback