just nu..

..sitter jag här och bara väntar på min lillaskjuts (usch vad jag känner att jag vill fylla 18..det här funkar inte längre, vill ha körkort, kunna gå ut på krogen, bara tanken att man är 18, måste ju vara great det ända men tänker på är 18,18,18) Påtal om 18, så fyller min älskade Elin 18år idag, hurra hurra hurra!
Lekte lite med webcam, hade så otroligt tråkigt..men det är sånt som händer :D åker snart till ishallen med massa folk, därefter blir det mys med Mattias! mucho funny! Looove

..sitter jag här och bara väntar på min lillaskjuts (usch vad jag känner att jag vill fylla 18..det här funkar inte längre, vill ha körkort, kunna gå ut på krogen, bara tanken att man är 18, måste ju vara great det ända men tänker på är 18,18,18) Påtal om 18, så fyller min älskade Elin 18år idag, hurra hurra hurra!
Lekte lite med webcam, hade så otroligt tråkigt..men det är sånt som händer :D åker snart till ishallen med massa folk, därefter blir det mys med Mattias! mucho funny! Looove

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Mojsan:

Det är roligt i början men man tröttnar ganska snabbt på krogen ;) trodde aldrig jag skulle göra det. Nu vill man bli 20 och vuxen :D

2009-11-23 | 20:22:08
Bloggadress: http://myaxel.blogg.se/
elin:

du är underbar hjärtat<3

2009-11-23 | 23:27:52
Bloggadress: http://elin.landhager.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback