uppe med tuppen

..rubriken säger allt..hah, har egentligen sovmorgon till 11.30,men väljer att stiga upp nu för att kolla skol DM i hockey idag! Mattias min lilla snäcka kan inte vara med pga att han skada sig igår på matchen (matchen slutade 2-2) Men då får man trevligt sällskap på läktaren <3
Har precis fått på mig lita kläder,ätit frukost, borstat tänder och sen har jag tillsist packat idrottskläder! Grrr8!

Nu ser jag att klockan blivit "mycket" måste åka och hämta upp lite folk!

..rubriken säger allt..hah, har egentligen sovmorgon till 11.30,men väljer att stiga upp nu för att kolla skol DM i hockey idag! Mattias min lilla snäcka kan inte vara med pga att han skada sig igår på matchen (matchen slutade 2-2) Men då får man trevligt sällskap på läktaren <3
Har precis fått på mig lita kläder,ätit frukost, borstat tänder och sen har jag tillsist packat idrottskläder! Grrr8!

Nu ser jag att klockan blivit "mycket" måste åka och hämta upp lite folk!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback