besviken..

Är fortfarande på ett halv-taskigt humör måste jag erkänna, och jag vet inte när humör blir på topp igen (förmodligen när Mattias kommer så kommer allt bli toppen igen) Men jag kan inte sluta tänka på allt, ni förstår nog inte!! fan för det måste jag säga.

Imorgon är det som sagt den efterlängtade kryssningen, gissa om vi har längtat! Vi ska nämligen kryssa en 22 timmars kryssning till Åland, och bo på topp och ha ett fantastiskt sällskap, så det kommer bli skit kul.
Måste bara börja fundera på vad man ska ha med sig och lite så, men jag packar senare ikväll när Mattias kommer hem. (han är på träning)

iwuwgddfs, så känner jag just nu! blä för livet @ the moment! Hoppas allt är bra med alla andra. puss


(såhär fint ska jag, Mattias och Erika bo, sen har mamma och pappa en likadan)

Är fortfarande på ett halv-taskigt humör måste jag erkänna, och jag vet inte när humör blir på topp igen (förmodligen när Mattias kommer så kommer allt bli toppen igen) Men jag kan inte sluta tänka på allt, ni förstår nog inte!! fan för det måste jag säga.

Imorgon är det som sagt den efterlängtade kryssningen, gissa om vi har längtat! Vi ska nämligen kryssa en 22 timmars kryssning till Åland, och bo på topp och ha ett fantastiskt sällskap, så det kommer bli skit kul.
Måste bara börja fundera på vad man ska ha med sig och lite så, men jag packar senare ikväll när Mattias kommer hem. (han är på träning)

iwuwgddfs, så känner jag just nu! blä för livet @ the moment! Hoppas allt är bra med alla andra. puss


(såhär fint ska jag, Mattias och Erika bo, sen har mamma och pappa en likadan)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback