long time ago.

Jadu, alla har sina dåla "blogg-dagar" och nu har jag gått igenom det igen.
Inget märkvärdigt har hänt förutom att jag och Mattias har det bättre än bäst och skolan flyter på, och hockey tittandet rullar på.
Idag har det varit match mot botkyrka. Vinst med 2-1 (great) Imorgon är det match igen mot värmdö spännande, får nämligen sällis imorgon. Min älskade Rebecca hänkar imorgon!

Nu ska vi sova, ville bara uppdatera att jag lever och har det fin fint!
höres imorgon! Puss
 
Jadu, alla har sina dåla "blogg-dagar" och nu har jag gått igenom det igen.
Inget märkvärdigt har hänt förutom att jag och Mattias har det bättre än bäst och skolan flyter på, och hockey tittandet rullar på.
Idag har det varit match mot botkyrka. Vinst med 2-1 (great) Imorgon är det match igen mot värmdö spännande, får nämligen sällis imorgon. Min älskade Rebecca hänkar imorgon!

Nu ska vi sova, ville bara uppdatera att jag lever och har det fin fint!
höres imorgon! Puss
 
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Ebba:

Jag har bytt blogg. Kika gärna in !

2009-10-21 | 01:40:28
Bloggadress: http://ebbaslovelife.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback