lördag.

lördag innebär att det endast är 2 dagar kvar tills skolan sätter igång igen, man kan säga att det är rätt så delade åsikter, kul att få träffa alla igen, och sätta igång sina vanliga rutiner, men jobbigt med allt plugg kan man säga!
Gårdagen spenderades hemma hos Mattias på förmiddageb - sen tog jag mig hemmåt eftersom han hade match i flempan kl 19.30, men jag och hans pappa tog oss dit i bil medans dom åkte buss! (slutresultatet blev 8-4 till NHC, bra bra) Mattias körde hem efter och släppte mig hemma hos mig (sov själv eftersom jag blev så himla dålig i bilen påväg hem, förkylningen blev kraftigare och kraftigare, och sen hade jag ingen röst kvar) och då blev det lite datatid och sen sleeepaa!

När jag vaknade imorse var det bara att fortsätta fixa i rummet, det blev skit fint och det var nemas problemas! Passade på efter Mattias träna till kl 14. När han kom hem blev det lååång promenad och nu har jag precis ägt han i NHL och snart blire PizzZzzaaAa + massa mys!

Puss!

lördag innebär att det endast är 2 dagar kvar tills skolan sätter igång igen, man kan säga att det är rätt så delade åsikter, kul att få träffa alla igen, och sätta igång sina vanliga rutiner, men jobbigt med allt plugg kan man säga!
Gårdagen spenderades hemma hos Mattias på förmiddageb - sen tog jag mig hemmåt eftersom han hade match i flempan kl 19.30, men jag och hans pappa tog oss dit i bil medans dom åkte buss! (slutresultatet blev 8-4 till NHC, bra bra) Mattias körde hem efter och släppte mig hemma hos mig (sov själv eftersom jag blev så himla dålig i bilen påväg hem, förkylningen blev kraftigare och kraftigare, och sen hade jag ingen röst kvar) och då blev det lite datatid och sen sleeepaa!

När jag vaknade imorse var det bara att fortsätta fixa i rummet, det blev skit fint och det var nemas problemas! Passade på efter Mattias träna till kl 14. När han kom hem blev det lååång promenad och nu har jag precis ägt han i NHL och snart blire PizzZzzaaAa + massa mys!

Puss!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
fashionproject:

En splitterny blogg har startat! Vi ger dig en guidning i modevärlden och tipsar dig om hur du blir hetast i höstmörkret och vinterkylan. Vi visar vägen till fynden, önskeplaggen och trenderna.



Besök oss på: www.fashionproject.se

2009-10-31 | 17:30:51
Bloggadress: http://fashonproject.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback