Måndag morgon.

Måndag innebär en ny start på veckan, nya möjligheter och nya tag. Måndag innebär också skola, teorikurs och plugg! Det är ungefär vad jag tycker om den här dagen. Trist och grått är vad det är idag.
Just nu sitter jag på en media lektion och ska komma på vad jag ska skriva för artikel i tidningen (hm, svårt val måste jag säga) Jag kommer säkert på något rikitgt smaskigt förr eller senare.

Som jag skrev så är det teorikurs för mig och Mattias idag, vi ska alltså plugga inför körkortet på körskolan (jätte kul! haha) Men vi kommer vara nöjda med det efter. Det är 4 tillfällen och idag är första! Så vi ska se hur vi tycker om det.
Nej nu måste jag komma på något, hörs senare!

Måndag innebär en ny start på veckan, nya möjligheter och nya tag. Måndag innebär också skola, teorikurs och plugg! Det är ungefär vad jag tycker om den här dagen. Trist och grått är vad det är idag.
Just nu sitter jag på en media lektion och ska komma på vad jag ska skriva för artikel i tidningen (hm, svårt val måste jag säga) Jag kommer säkert på något rikitgt smaskigt förr eller senare.

Som jag skrev så är det teorikurs för mig och Mattias idag, vi ska alltså plugga inför körkortet på körskolan (jätte kul! haha) Men vi kommer vara nöjda med det efter. Det är 4 tillfällen och idag är första! Så vi ska se hur vi tycker om det.
Nej nu måste jag komma på något, hörs senare!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
soffy:

fyfan vad jag hatade teorikvällarna. så många timmar. men dem går relativt snabbt faktiskt. men ändå! hahahha stackarn.



pusss

2009-10-12 | 15:17:04
Bloggadress: http://mahaoo.blogg.se/
kissievsdessie:

hahaha :D

yes, allt är kanon med mig (y)

själv då? :)

2009-10-12 | 15:51:51
Bloggadress: http://rawwre.blogg.se/
Mathilda:

Sv: Okej :D Jag kom precis hem så nu ska jag plugga. Händer idag då? :)

2009-10-12 | 17:21:19
Bloggadress: http://mathilda.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback