saknad

Dagen har varit hur lugn som helst - ibland kan man t.o.m njuta av att det inte händer speciellt mycket runt om kring.
Som sagt jag och Mamma kilade iväg för att kolla på jackan, den var dock inte alls som jag trodde så jag drog nitlotten - again. Därefter åkte jag upp och bänkaade mig i ishallen med Richard (som var skadad) Nynäs vann mot hanviken/tyresö med 11-4 hm, inte konstigt att dom flyttade ner från elit iår..
Sen fick Mattias lite mat i sig och sedan skjutasde vi ner honom till terminalen - båten gick kl 20.00 så jag pussade honom hejdå, och begav mig hem för middag. Men det tog inte lång tid innan Pillan kom upp med sina underbara planer  (-JA, vi åker till muskö på fest) men vi åkte lika fort som vi kom dit!
Nu sitter jag här och bara tittar på min telefon som inte får in några sms pga att mattias mobil är död (och dum som han är så lämnade han såklart laddaren hemma) Men han skulle ringa från någon annans. Jag älskar dig
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen med hundarna, så det blir snabbare söndag som innebär - Pillan dag + handbollstittaande kanske! :)
Dagen har varit hur lugn som helst - ibland kan man t.o.m njuta av att det inte händer speciellt mycket runt om kring.
Som sagt jag och Mamma kilade iväg för att kolla på jackan, den var dock inte alls som jag trodde så jag drog nitlotten - again. Därefter åkte jag upp och bänkaade mig i ishallen med Richard (som var skadad) Nynäs vann mot hanviken/tyresö med 11-4 hm, inte konstigt att dom flyttade ner från elit iår..
Sen fick Mattias lite mat i sig och sedan skjutasde vi ner honom till terminalen - båten gick kl 20.00 så jag pussade honom hejdå, och begav mig hem för middag. Men det tog inte lång tid innan Pillan kom upp med sina underbara planer  (-JA, vi åker till muskö på fest) men vi åkte lika fort som vi kom dit!
Nu sitter jag här och bara tittar på min telefon som inte får in några sms pga att mattias mobil är död (och dum som han är så lämnade han såklart laddaren hemma) Men han skulle ringa från någon annans. Jag älskar dig
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen med hundarna, så det blir snabbare söndag som innebär - Pillan dag + handbollstittaande kanske! :)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
S A N D R A:

sv: ja på eleven.se :)

2009-10-11 | 01:42:16
Bloggadress: http://sandr4.blogg.se/
Rebecca:

Men gud gumman föööörlåt :O Jag fixar det på en gång!! :) <333

2009-10-11 | 08:43:37
Bloggadress: http://rebeccaandrens.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback