Snart 12 månader

Gårdagen innefattade en hel del känslor när Mattias visade mig vad som skulle bli mitt bara mitt om en vecka, då vi firar ett fantastiskt år tillsammans. Ska dock byta halsband till ett slätt, sen blir det andra namn förstås)  love love love

Gårdagen innefattade en hel del känslor när Mattias visade mig vad som skulle bli mitt bara mitt om en vecka, då vi firar ett fantastiskt år tillsammans. Ska dock byta halsband till ett slätt, sen blir det andra namn förstås)  love love love

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Hanna:

det låteer bra :d Allt bra med dej? :D

2009-10-07 | 20:41:35
Bloggadress: http://honhannah.blogg.se/
mojsan:

åh fan vad fint!!! :D

2009-10-08 | 20:04:06


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback