söndag

Nu är helgen slut vilket innebär skola imorgon...suck..eller?
helgen har spenderats med min kära, och vi har haft det underbart! Inatt sov vi hos honom och idag sover vi hemma hos mig. Vi är själva hemma eftersom mamma och pappa åkte till Spanien idag (AVIS), så vi hoppade ner i badkaret ett tag, sen blev det en dusch. Därefter fixade vi middag, och nu är det film på G, trots att gäsparna kommer varje sekund..men men sånt ät livet..

Imorgon blir det skola-gymma-hem till Mattias och sova där..:D
ville bara skriva ett snabbt inlägg, skriver mer imorgon

TJINGELING!
Nu är helgen slut vilket innebär skola imorgon...suck..eller?
helgen har spenderats med min kära, och vi har haft det underbart! Inatt sov vi hos honom och idag sover vi hemma hos mig. Vi är själva hemma eftersom mamma och pappa åkte till Spanien idag (AVIS), så vi hoppade ner i badkaret ett tag, sen blev det en dusch. Därefter fixade vi middag, och nu är det film på G, trots att gäsparna kommer varje sekund..men men sånt ät livet..

Imorgon blir det skola-gymma-hem till Mattias och sova där..:D
ville bara skriva ett snabbt inlägg, skriver mer imorgon

TJINGELING!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback