11 månader

Sen ville jag skriva ett eget inlägg om bara oss två eftersom vi idag har varit tillsammans i 11 månader. (herre gud vad tiden har gått fort) Men jag njuter av varje sekund som har fått tillbringa med dig, och älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. Jag älskar dig Mattias!

Sen ville jag skriva ett eget inlägg om bara oss två eftersom vi idag har varit tillsammans i 11 månader. (herre gud vad tiden har gått fort) Men jag njuter av varje sekund som har fått tillbringa med dig, och älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. Jag älskar dig Mattias!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
veronica:

grattis hela 11 månader:D

jag såg din kommentar i idol yasminas blogg om den där rosa klockan.. jag undrar över vart ni köpt den, liksom vart finns den att köpa? den var ur snygg.



vore snällt med ett svar:)

2009-09-14 | 12:16:35
Bloggadress: http://http://kickislovesyou.blogg.se/kickaah/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback