dag 2

ännu en dag avklarad, den här dagen innebar en mycket kort dag + orientering. Inte jätte kul. Men vi gjorde det bästa av situationen, eller vad säger ni tjejer? haha..:D Fick ett VG eftersom jag tog VG banan, så det får räcka! :)

När jag och Mattias kom hem blev det sängen på en gång, var så fruktansvärt trött och hungrig! Så när jag väl la mig kom jag inte upp förens nu och jag kom hem vid 12..Fik lite sömn medans Mattias kollade tv. När jag väl somnade in så beslutade han sig för att ta sig hem, så han hinner göra sina saker innan det är träning ikväll. Men han kommer tillbaka senare ikväll, tur det!
När jag väl vaknade till så gick jag ner för att ta mig en macka + en banan, så nu är jag på spåret igen!

Imorgon blir det stan med hela klassen för att gå på bio + museum! Det blir bättre och bättre kan man säga! Sen på kvällen är det hockey som gäller..woho! Jag tror sängen kallar igen..är duktigt trött! tjingtjong!

ännu en dag avklarad, den här dagen innebar en mycket kort dag + orientering. Inte jätte kul. Men vi gjorde det bästa av situationen, eller vad säger ni tjejer? haha..:D Fick ett VG eftersom jag tog VG banan, så det får räcka! :)

När jag och Mattias kom hem blev det sängen på en gång, var så fruktansvärt trött och hungrig! Så när jag väl la mig kom jag inte upp förens nu och jag kom hem vid 12..Fik lite sömn medans Mattias kollade tv. När jag väl somnade in så beslutade han sig för att ta sig hem, så han hinner göra sina saker innan det är träning ikväll. Men han kommer tillbaka senare ikväll, tur det!
När jag väl vaknade till så gick jag ner för att ta mig en macka + en banan, så nu är jag på spåret igen!

Imorgon blir det stan med hela klassen för att gå på bio + museum! Det blir bättre och bättre kan man säga! Sen på kvällen är det hockey som gäller..woho! Jag tror sängen kallar igen..är duktigt trött! tjingtjong!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
FRIDA - It´s all about me:

Sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med :)

2009-09-29 | 17:46:38
Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/
JENNY:

sjukt söt! :))

2009-09-29 | 20:30:37
Bloggadress: http://gucciime.blogg.se/
Hanna Westman:

sv: åh tack så hemskt mkt! från cubus

2009-09-29 | 23:57:03
Bloggadress: http://westmanshanna.blogg.se/
FRIDA - It´s all about me:

Sv; Jag svarar på kommentarer, du då? :D

2009-09-30 | 18:32:37
Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/
ღ Sabine:

söt du är

2009-10-01 | 10:12:41
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback