English B

Nu är det måndag åter igen, kontisgt nog kommer måndagen tillbaks så fruktansvärt snabbt!
Men skönt att komma igång igen med det vanliga (skola, pojkvän och kompisar)
Nu har vi engelska lektion, och vi ska skriva en "essay, our personality" som jag alldeles straxt börja på!
Eftermiddagen kommer gå åt till att ta det lugnt eftersom allt skulle vara klart tills idag, och jag tyckte våran grupp gjorde det rikitgt bra om man ska vara sån.

Skriver ett inlägg när jag kommer hem! ha det toppen!
Nu är det måndag åter igen, kontisgt nog kommer måndagen tillbaks så fruktansvärt snabbt!
Men skönt att komma igång igen med det vanliga (skola, pojkvän och kompisar)
Nu har vi engelska lektion, och vi ska skriva en "essay, our personality" som jag alldeles straxt börja på!
Eftermiddagen kommer gå åt till att ta det lugnt eftersom allt skulle vara klart tills idag, och jag tyckte våran grupp gjorde det rikitgt bra om man ska vara sån.

Skriver ett inlägg när jag kommer hem! ha det toppen!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
evelina:

haha, nej det gör jag inte :(

en vecka om året kanske, men jag har åkt skidor sen jag var 3 år så jag älskar det verkligen! :D

åker du ofta? :)

2009-09-07 | 18:30:50
Bloggadress: http://evssi.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback