Fördjupningsvecka

Ny vecka, ger nya tag även den här veckan :D Man har även fått ett nyss sug, eftersom hela veckan är schema brytande pga fördjupningsvecka! Men det blir inge slappvecka här inte. idag började dagen med Expressen och DN som var ett helt okej studiebesök, man förväntade allt det som sa. Men det var trevligt att komma iväg.
När jag kom tillbaka till Nynäs mötte jag upp Erika hemma hos mig. Vi gav hundarna mat och sedan en toppen promenad i 2 timmar.

Nu sitter vi hemma hos mig och tittar på TV. Idol tog precis slut men vi deppar inte för det utan istället kommer ju "svenska hollywood fruar" som är så himla patetiskt, men man kan endå inte låta bli att kolla!

Mattias kommer hit efter sin träning, han dyker väl upp om 1 timme kanske! Vi ska börja planera vad vi ska göra på våran 1-års dag. Han har bestämt sig för att stor överraska mig. Så det ska bli spännande att se vad som händer. Men får dock inte veta något än. Men vi måste börja planera!

Imorgon blir det orientering, tagga tagga! sen blir det nog bara hem och plugga naturkunskap b eftersom vi har precos nästa torsdag...suck! Aja så ser mitt liv ut just nu. ha det bäst. HEJDÅ!

Ny vecka, ger nya tag även den här veckan :D Man har även fått ett nyss sug, eftersom hela veckan är schema brytande pga fördjupningsvecka! Men det blir inge slappvecka här inte. idag började dagen med Expressen och DN som var ett helt okej studiebesök, man förväntade allt det som sa. Men det var trevligt att komma iväg.
När jag kom tillbaka till Nynäs mötte jag upp Erika hemma hos mig. Vi gav hundarna mat och sedan en toppen promenad i 2 timmar.

Nu sitter vi hemma hos mig och tittar på TV. Idol tog precis slut men vi deppar inte för det utan istället kommer ju "svenska hollywood fruar" som är så himla patetiskt, men man kan endå inte låta bli att kolla!

Mattias kommer hit efter sin träning, han dyker väl upp om 1 timme kanske! Vi ska börja planera vad vi ska göra på våran 1-års dag. Han har bestämt sig för att stor överraska mig. Så det ska bli spännande att se vad som händer. Men får dock inte veta något än. Men vi måste börja planera!

Imorgon blir det orientering, tagga tagga! sen blir det nog bara hem och plugga naturkunskap b eftersom vi har precos nästa torsdag...suck! Aja så ser mitt liv ut just nu. ha det bäst. HEJDÅ!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback