Göteborg, nästa

Nu har det gått ännu en till vecka, och dom går så fruktansvärt fort! förstår mig inte på vaart all tid tar vägen! Den här veckan har gått åt till massa plugg och då menar jag verkligen massa! Redovsingar (fick vg ++) sen prov och inlämningar! så det ska bli skönt att bara komma iväg ett litet tag med min bästa vän!
Vi åker som sagt till Göteborg inatt så jag ska upp och pussa på pojkvännen lite snabbt nu innan jag och Erika åker hem och sover! Men alla får ha det bäst! :D
Nu har det gått ännu en till vecka, och dom går så fruktansvärt fort! förstår mig inte på vaart all tid tar vägen! Den här veckan har gått åt till massa plugg och då menar jag verkligen massa! Redovsingar (fick vg ++) sen prov och inlämningar! så det ska bli skönt att bara komma iväg ett litet tag med min bästa vän!
Vi åker som sagt till Göteborg inatt så jag ska upp och pussa på pojkvännen lite snabbt nu innan jag och Erika åker hem och sover! Men alla får ha det bäst! :D
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Emilia ♥:

aww ja de är ju självklart, ska jag meeed :D:D

någon favorit där ännu? ;s

2009-09-11 | 19:08:18
Bloggadress: http://beautylicious.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback