ja, jag lever

jag har fått frågan "är du död, jag vill att du bloggar mer nu" , ja jag ska karin, jag lovar. Men jag har varken haft tiden eller lusten. Men bloggen är till för att uttrycka käsnlor bla och idag har jag haft den säämsta dagen man kan ha.

Jag vaknade upp hos Mattias och vi bestämde oss för att gå till bussen itid så vi skulle slippa stressa, men precis innan vi skulle gå utan för dörren tänkte jag kolla så att mitt busskort fanns kvar där jag såg den sist, men icke sa nicke. Där låg den absolut inte (!) pluskortet som köptes i onsdags förra veckan är spårlöst borta, så jag kan inte ta mig någonstans.

Sen när jag sprang hem för att leta efter den mitt i allt stress så berättar mamma att farfar ligger inlagd på sjukhus igen, så det gjorde saken ännu värre. (jag tänker på dig farfar!) Så tillslut kunde jag inte hålla tårarna inne, jag blev förbannad, leden och käsnlig, allt på samma gång. Så dagen började absolut inte bra. (jag fick skjuts till skolan så jag skulle hinna itid, och det gjorde jag)

Sen fick jag så fruktansvärt ont i mitt huvud, så jag ville bara skära av mig huvudet det och hämta upp det senare.
När jag kom hem blev det massa massa massa plugg och jag håller fortfarande på. Men jag tog ett break för att gå ut och powerwalka och det gjorde jag, (så skönt) Men nu tillbaka till verkligheten. Så jag hinner klart innan "svenska hollywoodfruar" sätter igång, ett sånt himla töntigt program, men man kan inte inte kolla! :D

jag har fått frågan "är du död, jag vill att du bloggar mer nu" , ja jag ska karin, jag lovar. Men jag har varken haft tiden eller lusten. Men bloggen är till för att uttrycka käsnlor bla och idag har jag haft den säämsta dagen man kan ha.

Jag vaknade upp hos Mattias och vi bestämde oss för att gå till bussen itid så vi skulle slippa stressa, men precis innan vi skulle gå utan för dörren tänkte jag kolla så att mitt busskort fanns kvar där jag såg den sist, men icke sa nicke. Där låg den absolut inte (!) pluskortet som köptes i onsdags förra veckan är spårlöst borta, så jag kan inte ta mig någonstans.

Sen när jag sprang hem för att leta efter den mitt i allt stress så berättar mamma att farfar ligger inlagd på sjukhus igen, så det gjorde saken ännu värre. (jag tänker på dig farfar!) Så tillslut kunde jag inte hålla tårarna inne, jag blev förbannad, leden och käsnlig, allt på samma gång. Så dagen började absolut inte bra. (jag fick skjuts till skolan så jag skulle hinna itid, och det gjorde jag)

Sen fick jag så fruktansvärt ont i mitt huvud, så jag ville bara skära av mig huvudet det och hämta upp det senare.
När jag kom hem blev det massa massa massa plugg och jag håller fortfarande på. Men jag tog ett break för att gå ut och powerwalka och det gjorde jag, (så skönt) Men nu tillbaka till verkligheten. Så jag hinner klart innan "svenska hollywoodfruar" sätter igång, ett sånt himla töntigt program, men man kan inte inte kolla! :D

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback