luta mig tillbaka nu

Kom hem vid 15.00 efter att ha bokat massa teoriprov till körkortet med Mattias, och stopp på Ica. När jag kom hem var det bara att hoppa i bilen igen med mammsen som skulle upp på ica. Efter det var det bara att sätta sig och plugga naturkunskap b och Tyska "/ tråkigt, men det måste göras liksom!
skrev en hel uppsatts på 4 sidor om naturen som är läxan tills imorgon (rikitgt nöjd)
Nu när jag har varit så duktig ska jag ställa mig och baka lite äppelpaj för att fördröjja tiden tills Mattias träning är klar! Efter det är det mys vid tv med min älskade!
Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig!
Kom hem vid 15.00 efter att ha bokat massa teoriprov till körkortet med Mattias, och stopp på Ica. När jag kom hem var det bara att hoppa i bilen igen med mammsen som skulle upp på ica. Efter det var det bara att sätta sig och plugga naturkunskap b och Tyska "/ tråkigt, men det måste göras liksom!
skrev en hel uppsatts på 4 sidor om naturen som är läxan tills imorgon (rikitgt nöjd)
Nu när jag har varit så duktig ska jag ställa mig och baka lite äppelpaj för att fördröjja tiden tills Mattias träning är klar! Efter det är det mys vid tv med min älskade!
Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback