on the way

Nu ska åka hemifrån för att möta familjen Lindstén i rondellen! så vi har lite brådis, men jag vill bara gratta min bästa vän Rebecca som fyller 17 år idag, grattis grattis grattis gumman!
och jag skriver ett inlägg när vi kommer tillbaka från Göteborg imorgon kväll! (kommer sakna dig mattias) <3

Nu ska åka hemifrån för att möta familjen Lindstén i rondellen! så vi har lite brådis, men jag vill bara gratta min bästa vän Rebecca som fyller 17 år idag, grattis grattis grattis gumman!
och jag skriver ett inlägg när vi kommer tillbaka från Göteborg imorgon kväll! (kommer sakna dig mattias) <3

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Sofie:

hehe, nej de är orientering jag tävlar i :)

2009-09-13 | 18:37:27
Bloggadress: http://sofiehansen.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback