Resan är bokad

Nu är äntligen våran lilla resa bokad, och detta ska ske på höstlovet (28 Oktober) och vi ska kryssa med birka paradise till Mariehamn, det ska bli så otroligt mysigt. Det blir ett litet firande för mig och Mattias som firar 1 år någon vecka innan. Här ska det firas :D

Nu sitter jag och mina charmtroll (ni förstår säkert vilka, Rebecca och Rebecca) i en datasal för att skriva om en konstnär, och tuff som jag är, är jag redan klar. själv sitter dom och skryter om bruna kosor på farmville (?) hahah, men jag älskar dom ändå.  Om ett litet tag ska vi in och framkalla lite bilder eftersom resten av truppen är där inne nu.

Idag händer inget speciellt förutom att morbror kommer hit och hälsar på från Mallorca! så det blir middag hemma får hoppas att Mattias hänkar på också! :)


Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.

Nu är äntligen våran lilla resa bokad, och detta ska ske på höstlovet (28 Oktober) och vi ska kryssa med birka paradise till Mariehamn, det ska bli så otroligt mysigt. Det blir ett litet firande för mig och Mattias som firar 1 år någon vecka innan. Här ska det firas :D

Nu sitter jag och mina charmtroll (ni förstår säkert vilka, Rebecca och Rebecca) i en datasal för att skriva om en konstnär, och tuff som jag är, är jag redan klar. själv sitter dom och skryter om bruna kosor på farmville (?) hahah, men jag älskar dom ändå.  Om ett litet tag ska vi in och framkalla lite bilder eftersom resten av truppen är där inne nu.

Idag händer inget speciellt förutom att morbror kommer hit och hälsar på från Mallorca! så det blir middag hemma får hoppas att Mattias hänkar på också! :)


Vill du få fler besökare? tryck här eller här för att komma till hemsidorna
Vill du tjäna enkla pengar, som kommer direkt på ditt konto? tryck här för att komma till hemsidan
(allt är helt gratis)
Massa gratis till bion hittar du via den här länken, få gratis biobiljetter och menyer.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
sophie:

svar: tack älskling!

2009-09-16 | 13:13:24
Bloggadress: http://sophijee.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback