Tisdag

Skolan gick som vanligt, snuvva, hosta och plugg! Men vi slutade 13:35 istället för 15.10 det var ju liiite skönt!
När dagen var slut så möttes jag av underbara soffy och Erika. Vi körde till centrum för att fika, det var otroligt mysigt. Sen körde Soffy hem mig och Erika och sedan dess har jag bara slappat och gjort ingenting.
Nu ligger alla i soffan och kollar på Idol, det är duktigt skönt. Efter idol åker jag och hämtar Mattias som har haft träning, sen blir det mys hemma hos mig.
Skolan gick som vanligt, snuvva, hosta och plugg! Men vi slutade 13:35 istället för 15.10 det var ju liiite skönt!
När dagen var slut så möttes jag av underbara soffy och Erika. Vi körde till centrum för att fika, det var otroligt mysigt. Sen körde Soffy hem mig och Erika och sedan dess har jag bara slappat och gjort ingenting.
Nu ligger alla i soffan och kollar på Idol, det är duktigt skönt. Efter idol åker jag och hämtar Mattias som har haft träning, sen blir det mys hemma hos mig.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Sofie:

Jag mådde dåligt bara ;p men jag mår brai dag igen :) förutom den jäkla mensvärken, haha ibland hatar man att vara tjej!

2009-09-09 | 13:45:01
Bloggadress: http://sofiehansen.blogg.se/
Emilia ♥:

Jaaha okej va kul ju :D

se idol ikväll?:)

2009-09-09 | 16:59:19
Bloggadress: http://beautylicious.blogg.se/
Sofie:

yes, allt är bra idag :) åker till sm snart så lite nervös börjar jag bli, fastän tävlingen inte är förrän imorn!

2009-09-10 | 14:55:39
Bloggadress: http://sofiehansen.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback