CV (?) check

Då han man fixat och trixat med CV:n ända sen man kom hem. Nu är jag riktigt nöjd, och hoppas verkligen på det bästa. Sen kan jag även nämna att jag var på akuten idag och fick reda på att jag har en influensa, inflamtion i öronen, inflamtion i slemhinnorna, och uppsvullnade halsmandlar. Fick dock en hel drös av mediciner så det ska nog bli bra inom kort ska ni se!
Då han man fixat och trixat med CV:n ända sen man kom hem. Nu är jag riktigt nöjd, och hoppas verkligen på det bästa. Sen kan jag även nämna att jag var på akuten idag och fick reda på att jag har en influensa, inflamtion i öronen, inflamtion i slemhinnorna, och uppsvullnade halsmandlar. Fick dock en hel drös av mediciner så det ska nog bli bra inom kort ska ni se!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Stackars dig ! Fast det var ju bra att du fick mediciner, så att det blir bättre ;) <333

2010-04-26 | 19:54:37
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback