den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge

Ska alldeles straxt köra iväg och lämna mina CV:n, sen blir det hem och äta lite middag, vänta på min prins som snart kommer hem, ta en promenad och sist men inte minst SOVA. Ganska soft måndag ändå, men känner mig riktigt seg måste jag ändå säga. Men nu tickar tiden iväg, hare gött!

Ska alldeles straxt köra iväg och lämna mina CV:n, sen blir det hem och äta lite middag, vänta på min prins som snart kommer hem, ta en promenad och sist men inte minst SOVA. Ganska soft måndag ändå, men känner mig riktigt seg måste jag ändå säga. Men nu tickar tiden iväg, hare gött!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback