Fotolektion

Nu är onsdag vilket innebär foto, foto, foto! Jag kan ju bara säga jag gillar´t! Det blir en lång dag idag, 8.15-15.10, känns lite halv segt, men jag tar mig igenom det också..

Medicinen har fortfarande inte satt fart på kroppen, har lika ont i halsen, hostar lika mycket och har exakt lika ont i mina öron som i måndags..Men det var som doktorn sa: det kan börja verka om 1 månad..Just nu känns det som att jag får gräva min egen grav, jag orkar verkligen inte det här längre. Nu ska jag leka lite med PS, vi hörs senare.
Nu är onsdag vilket innebär foto, foto, foto! Jag kan ju bara säga jag gillar´t! Det blir en lång dag idag, 8.15-15.10, känns lite halv segt, men jag tar mig igenom det också..

Medicinen har fortfarande inte satt fart på kroppen, har lika ont i halsen, hostar lika mycket och har exakt lika ont i mina öron som i måndags..Men det var som doktorn sa: det kan börja verka om 1 månad..Just nu känns det som att jag får gräva min egen grav, jag orkar verkligen inte det här längre. Nu ska jag leka lite med PS, vi hörs senare.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback