helt slut

Kroppen säger emot idag, den vill inte riktigt som jag vill. Är allämnt seg och otroligt trött, men det får man leva med eller (?)
Det blev en härlig promenad med Adam och Erika. Sen därefter åkte vi och åt pizza (BÄSTA) för att prata ännu mer om helgens bravader.

Nu sitter jag hemma och myser med hundarna samtidigt som jag väntar på att min prins ska dyka upp. Mattias ska testa något  h e l t  nytt idag, han ska klippa sig kort (wild ´n crazy) för att bli av med hans rapunsel (stavning?) hår. Det kommer bli kanon bra. Efter det blir det bara att mysa med familj, pojkvän och hundar.

Hej jag älskar mitt liv, hejdå!

Kroppen säger emot idag, den vill inte riktigt som jag vill. Är allämnt seg och otroligt trött, men det får man leva med eller (?)
Det blev en härlig promenad med Adam och Erika. Sen därefter åkte vi och åt pizza (BÄSTA) för att prata ännu mer om helgens bravader.

Nu sitter jag hemma och myser med hundarna samtidigt som jag väntar på att min prins ska dyka upp. Mattias ska testa något  h e l t  nytt idag, han ska klippa sig kort (wild ´n crazy) för att bli av med hans rapunsel (stavning?) hår. Det kommer bli kanon bra. Efter det blir det bara att mysa med familj, pojkvän och hundar.

Hej jag älskar mitt liv, hejdå!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback