hos dig är jag underbar

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, och det får jag skylla på att jag inte haft någon tid och lust eftersom jag njuter av varje sekund som jag tillbringar med Mattias! Vi mår så otroligt bra med varandra och lever verkligen livet. :)

Nu blir det grillmys vid utsikten med hela tjocka gänget, sen går jag och Mattias hem till honom och sover!

PS; Det är så otroligt skönt att veta allt skitsnack som kommer ut ifrån din käft..hahahha!

Nu var det ett tag sen jag skrev sist, och det får jag skylla på att jag inte haft någon tid och lust eftersom jag njuter av varje sekund som jag tillbringar med Mattias! Vi mår så otroligt bra med varandra och lever verkligen livet. :)

Nu blir det grillmys vid utsikten med hela tjocka gänget, sen går jag och Mattias hem till honom och sover!

PS; Det är så otroligt skönt att veta allt skitsnack som kommer ut ifrån din käft..hahahha!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

Det där gillar vi!

2010-04-08 | 21:14:58
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback