sick n´ tired

Jaha, nu är det "äntligen" måndag morgon vilket innebär skola, sjukhuset och hollywood fruar. Gårdagen blev en riktig myskväll. Men det slutade ändå med att man fick gå upp och lägga sig i johans säng, eftersom prinsen klagade på att jag snarkade för mycket, konstigt nog gjorde jag det och somnade om som aldrig förr.

Nu har vi en otroligt efterlängtad historia b lektion. Tiden går mest åt att "facebooka" och prata med tjejerna (jag gillar´t) Efter den här sjukt sköna lektionen bär det av mot sjukhuset, jag känner att jag inte orkar med ett steg till med den här hostan, förkylningen och tröttheten. Idag är et nämligen sju veckor sedan min vänliga förkylning dök upp, och nu orkar jag tyvär inte med den längre. Och det är ingen liten gullig förkylning utan det är en förjävlig, irriterande och ont hostande förkylning (If you know what I mean). Jag får helt enkelt höra av mig när jag har fått reda på vad den här grejen är för något. För nu ska jag ta tag i arbetet och jobba vidare.

Hej så länge!

Jaha, nu är det "äntligen" måndag morgon vilket innebär skola, sjukhuset och hollywood fruar. Gårdagen blev en riktig myskväll. Men det slutade ändå med att man fick gå upp och lägga sig i johans säng, eftersom prinsen klagade på att jag snarkade för mycket, konstigt nog gjorde jag det och somnade om som aldrig förr.

Nu har vi en otroligt efterlängtad historia b lektion. Tiden går mest åt att "facebooka" och prata med tjejerna (jag gillar´t) Efter den här sjukt sköna lektionen bär det av mot sjukhuset, jag känner att jag inte orkar med ett steg till med den här hostan, förkylningen och tröttheten. Idag är et nämligen sju veckor sedan min vänliga förkylning dök upp, och nu orkar jag tyvär inte med den längre. Och det är ingen liten gullig förkylning utan det är en förjävlig, irriterande och ont hostande förkylning (If you know what I mean). Jag får helt enkelt höra av mig när jag har fått reda på vad den här grejen är för något. För nu ska jag ta tag i arbetet och jobba vidare.

Hej så länge!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

OM :D

2010-04-26 | 17:10:13
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback