snart lov

Sista lektionen nu då! Vi hade precis ett matte b prov som gick helt gallant, trots att det inte blev något plugg :O
Gårdagen spenderades i skolan med utvecklingssamtal, lång promenad med Linda och därefter åkte jag och Linda hem till adolf för att spendera natten, haha! Det blev jönssön ligan marathon och massa skit snack! Efter skolan ska jag möta upp lilla Adam för att sedan gå mot Ica där vi ska möta Erika! Sen får vi se vad som händer! Nu ska jag ska springa iväg med mina favoriter till dagens sista lektion!

Sista lektionen nu då! Vi hade precis ett matte b prov som gick helt gallant, trots att det inte blev något plugg :O
Gårdagen spenderades i skolan med utvecklingssamtal, lång promenad med Linda och därefter åkte jag och Linda hem till adolf för att spendera natten, haha! Det blev jönssön ligan marathon och massa skit snack! Efter skolan ska jag möta upp lilla Adam för att sedan gå mot Ica där vi ska möta Erika! Sen får vi se vad som händer! Nu ska jag ska springa iväg med mina favoriter till dagens sista lektion!

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

Hon har gett ordet "patetisk" ett nytt ansikte. For sure. Låt oss säga grattis i kör!!

2010-04-01 | 12:26:48
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/
Anonym:

Lisa, dem är inte värda din ilska och dina tårar<3

Du är värd så himla mycket, du är en skit fin och underbar tjej!

Du kommer att klara det här, du är stark

2010-04-01 | 13:00:10


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback