Arbets(lös)torsdag

Det blev ingen frukost, utan det blev gräsklipparen med högerarmen och ipoden i vänster. Jag njöt i början, men efter ett tag var det så varmt och tungt så jag höll på att smällta, men jag visste att pengarna rullade in och då fortsatt jag som aldrig för (detta inlägg vill jag bara tycka synd om mig själv)

Det som gjorde att jag fortsatt var att MAttias dök upp, du gjorde allt så mycket bättre. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen fixa till mig för att ta en fika med Sofia, sen ksa jag se om jag hinner träffa Anna inna jag åker till stan.

Det blev ingen frukost, utan det blev gräsklipparen med högerarmen och ipoden i vänster. Jag njöt i början, men efter ett tag var det så varmt och tungt så jag höll på att smällta, men jag visste att pengarna rullade in och då fortsatt jag som aldrig för (detta inlägg vill jag bara tycka synd om mig själv)

Det som gjorde att jag fortsatt var att MAttias dök upp, du gjorde allt så mycket bättre. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen fixa till mig för att ta en fika med Sofia, sen ksa jag se om jag hinner träffa Anna inna jag åker till stan.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback