bloggdax. JAVISST!

Det var en gång en liten flicka vid namnet Lisa. Lisa levde i en värld där bloggen inte alltid existera. Sen levde hon lyckligt i alla sina dagar...
Nej men allvarligt, jag har haft så mycket att pyssla med på sistånde, så bloggen har hamnat lite i efter hand. Men nu ska jag ta tag i det (igen). Men jag sitter och väntar på att sista lektionen börjar, därefter åker jag och erika till haninge för att handla till kafeterian.
Men nu kommer Mia-Lena. Så vi hörs lite senare.

PS: The Rebeccas is the shit!
Det var en gång en liten flicka vid namnet Lisa. Lisa levde i en värld där bloggen inte alltid existera. Sen levde hon lyckligt i alla sina dagar...
Nej men allvarligt, jag har haft så mycket att pyssla med på sistånde, så bloggen har hamnat lite i efter hand. Men nu ska jag ta tag i det (igen). Men jag sitter och väntar på att sista lektionen börjar, därefter åker jag och erika till haninge för att handla till kafeterian.
Men nu kommer Mia-Lena. Så vi hörs lite senare.

PS: The Rebeccas is the shit!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback