Dejt med M

Ja, jag hade ju lovat att komma ner till MAttias jobb och äta idag. Han väckte mig med ett litet sms där det stod "Är du vaken? <3" då fick jag panik och slängde mig ut ur sängen för att jag förstod att jag var sen.
Men ordet sen, passar tyvär inte in idag. För jag var till och med för tidig. Mattias ska hämta mig om fem minuter, så jag har bara hoppat i några kläder och borstat tänderna.

Senare: det är helt enkelt inte bestämt, så jag får ta dagen som den kommer. Men om jag ska vara ärlig tror jag att jag kryper ner i sängen och tittar på världens bästa serie, OC, såklart. Det är som en drog för mig, jag är helt fast igen. Kom ihåg när det gick på tv, var bänkad varenda program. I just love it.
Ja, jag hade ju lovat att komma ner till MAttias jobb och äta idag. Han väckte mig med ett litet sms där det stod "Är du vaken? <3" då fick jag panik och slängde mig ut ur sängen för att jag förstod att jag var sen.
Men ordet sen, passar tyvär inte in idag. För jag var till och med för tidig. Mattias ska hämta mig om fem minuter, så jag har bara hoppat i några kläder och borstat tänderna.

Senare: det är helt enkelt inte bestämt, så jag får ta dagen som den kommer. Men om jag ska vara ärlig tror jag att jag kryper ner i sängen och tittar på världens bästa serie, OC, såklart. Det är som en drog för mig, jag är helt fast igen. Kom ihåg när det gick på tv, var bänkad varenda program. I just love it.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback