Så vackert

aw, min lilla bror har blivit så stor. Det var så fruktansvärt maffigt och fint.

Vi tog oss in med bilen och promenerade mot slottet, och ja, vi var först typ, men det lönade sig eftersom vi garanterat fick dom bästa platserna. Kameran och videokamera var på plats, pappa filma, och jag tog massvis med bilder på johan och hans lumpen-pollare. Jag tänkte fixa till Linda´s blogg design lite, jag får se vad jag gör, men lite ändring ville hon iallafall

Nu blir det data mys, senare ska jag träffa Erika och sen min prins som är och bygger muskler och sen hockey träning. Tummen upp (y)





























fler bilder kommer när jag laddat kameran, den dog nämligen när den satt inne i datorn.
aw, min lilla bror har blivit så stor. Det var så fruktansvärt maffigt och fint.

Vi tog oss in med bilen och promenerade mot slottet, och ja, vi var först typ, men det lönade sig eftersom vi garanterat fick dom bästa platserna. Kameran och videokamera var på plats, pappa filma, och jag tog massvis med bilder på johan och hans lumpen-pollare. Jag tänkte fixa till Linda´s blogg design lite, jag får se vad jag gör, men lite ändring ville hon iallafall

Nu blir det data mys, senare ska jag träffa Erika och sen min prins som är och bygger muskler och sen hockey träning. Tummen upp (y)





























fler bilder kommer när jag laddat kameran, den dog nämligen när den satt inne i datorn.
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

jag måste bara säga att den sista bilder är grymt fin

2010-08-06 | 20:30:25
Bloggadress: http://reb-ka.devote.se


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback