Some hockey stuff

Dagen har spenderats med Erika, vi färgade håret och pratade igenom helgen som varit eftersom jag missat en hel del tydligen. Sedan kom Mattias och vi körde in till Länna sport för att införskaffa nya hockey saker eftersom säsongen sätter igång snart.

Mattias kom ut ur affären 4,500 kronor fattigare, men han blev ett leende rikare. Vi körde hem i regnet och lyssnade på högsta volym och dansen var klockren, haha.

Nu bär det av mot ringvägen för att promenare en powerwalk med hundarna, senare ska jag träffa min prins. 

   
Dagen har spenderats med Erika, vi färgade håret och pratade igenom helgen som varit eftersom jag missat en hel del tydligen. Sedan kom Mattias och vi körde in till Länna sport för att införskaffa nya hockey saker eftersom säsongen sätter igång snart.

Mattias kom ut ur affären 4,500 kronor fattigare, men han blev ett leende rikare. Vi körde hem i regnet och lyssnade på högsta volym och dansen var klockren, haha.

Nu bär det av mot ringvägen för att promenare en powerwalk med hundarna, senare ska jag träffa min prins. 

   
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback